måndag 15 juni 2009

Charlotte

Sitter nu i Charlotte och ska snart åka till Hans jobb så att han kan skjutsa mig till flygplatsen. Har varit här i tre dagar nu och vi har hunnit med en del skoj. Mycket sol och bad vid poolen, eftersom det är ännu varmare här än i San Diego. Åtminstone så är det mycket fuktigare, vilket gör värmen mycket jobbigare. Igår var vi ut till nåt ställe här i närheten. Tyvärr hade vi den dåliga smaken att försöka oss på en karaokeversion av Ace of Bace-klassikern All that she wants, vilket förstås blev katastrofdåligt. Fick dessutom tillsägelse för att jag vände mickstativet upp och ner. Annars var det en väldigt trevlig kväll, som resulterade i en betydligt lugnare gårdag då de mest ansträngande aktiviteterna var en minisightseeing och lite Mario Cart-spelande. Stadskärnan här är riktigt fin! Grönare stad får man leta efter!

På sistone har jag också låtit bli att raka överläppen, vilket resulterat i en (miss)prydande mustasch. Den har väckt avsmak hos Linnéa så till den milda grad att jag tvingats lova att den är borta när jag kommer hem imorgon. Här är iaf en bild så att ni kan se hur jag har sett ut de senaste veckorna..

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Inte bara jag som känner avsmak... Hans håller ju med mig oxå! :)

Anonym sa...

tycker det är supersnyggt

Hans sa...

Ne, den e vacker.. en tysk läderporr mustach kan ju vara en komplimang också!

David sa...

Hehe fyfan vad du såg ut!